Denok markez ari gara, baina zein da markek enpresentzat duten balioa? Artikulu honek markek enpresei ekar diezaiekeen balioari buruz hitz egiten du egileak marken benetako bost balioak azalduko ditu "tresnen" ikuspegitik. Marketan interesa duten irakurleentzat egokia. Zein balio du marka bat eraikitzeak enpresa bati? Dibertigarria da esatea hamar urte baino gehiago daramatzadala zerbaiten gogotsu, eta prozesuan etengabe pentsatu eta eztabaidatu behar dudala bere balioa. Bai, horrek frogatzen du ez nagoela uste nuen bezain determinatua. Hau ere nire min-iturririk handiena bihurtu da hamar urte baino gehiagotan. "Lanaldi osoko marka egin behar al dut?" urte askotan kezkatu nau. Gai honek kezkatzen nauen arrazoia da inoiz ezin izan dudala frogatu maite dudan gauza honen atzean dagoen "benetako balioa".
Askotan, jendeak gauzak egiteko bi modu Berun berezia izan ditzake: Bata, dagoeneko "benetako negozio-balioa" duten gauzak egitea da, prozesuari zentzua emanez eta, gero, beren eginkizuna bihurtuz. Bilatu "negozio-aukerak" lehenik, eta gero "esanahia" bilatu Ekintzaile askok bide hau. Badago gauzak egiteko beste modu bat, “esanahitik” hasi, eta gero prozesuan balio eta negozio ereduak bilatu. Beti sentitzen dudalako esanahia balioa baino handiagoa izan behar duela lehenik. Zorionez, ez naiz pertsona zurruna eta neurrigabea, urte askotan borrokan ibili ondoren, azkenean, "markaren balioa" gaian aurrera egin nuen. Honek urteaz geroztik konfiantza izan zuten lehenak izan ziren ekintzaileak niri harremana. Markaren bulegoak enpresan urrutitik sartzeko aukera eman zidan, eta haiekin lan egiteko markaren balioa, tresnak eta metodoak enpresan sortzailearen eta EOren ikuspegitik.

Brand Firm-ek abiapuntu oso altua du Nire lehen “bezeroa” Tian Su Ning jauna da, enpresari ezaguna, Broadband Capital-eko presidentea, AsiaInfo-ren sortzailekidea, Txinako Interneten, “Internet” arkitektoa bezala ezagutzen dena. eta "Internet industriala" hitzak oso lotuta daude berarekin. Marken ulermenak eta aintzatespenak "marken" gaiari buruzko ideiak indartu ditu digitalean. Horren ostean, segidan, Txinako enpresa ezagun asko zerbitzatu ditugu: "Mugaodi" kanpin-marka onena, "Lebo" pantaila proiekzio marka, "Fenny" aire iturriko bero-ponpa marka, "Meikemei" bizimodu zerbitzuaren marka " Home", "Gelingshentong" adimen artifizialaren marka, "JD Logistics" industria logistikoaren harrotasuna... Enpresa eta ekintzaile bikain hauekin elkarreragiteko prozesuan, ez dago egunik nire buruari galdera hau egiten ez diodanik. : Markek enpresei eman behar diete Zein balio sortzen da?